Monday 25 March 2013

German-Malaysian Institute - "Dress The Recycling Bin" Competition (Green Week)

Assalamualaikum dan Syukur Alhamdulillah kerana pada hari ini, aku masih mampu melihat struktur bumi seperti biasa. Terima Kasih Allah kerasa ini semua adalah izin dari-Nya. Menulis blog ni pun sebenarnya izin tulus dari-Nya. Tiada kita tanpa-Nya. Seperti tahun tahun sebelumnya, GMI akan mengadakan pertandingan beteraskan unsur hijau setiap kali menjelan minggu hijau atau nama glemer nya Green Week. 

Jika last year ada byk aktiviti yang berlangsung pada Green Week seperti Spell-It-Right Competition, Public Speaking, Green Quizzes dan byk lagi, tetapi berbeza sedikit dengan tahun ini (2013). Ada banyak sebab mengapa minggu hijau tahun ini agak kurang meriah seperti tahun lepas. Ini adalah kerana jadual yang terlalu ketat dan rapat di antara aktiviti lain pada bulan yang sama. 

Keputusan pertandingan berpihak kepada kumpulan dari kelas kami (PIC2) sekaligus menjadi juara pertandingan 'Menghias' tong sampah. Walaupun bermain dengan tong sampah, tapi aku rasa seronok jugak. Tak semua orang boleh meluangkan masa menghadap tong sampah lebih lebih lagi lepas balik kelas pukul 7, mandi, solat kejap dan terus pegi menghadap tong sampah sampai ke larut malam. Awesome kan? So sini aku nak share sikit fenomena minggu hijau yang member aku rakam guna kamera hp (je). Aku berani kata event ni rare sbb aku rasa ianya rare! Hehehe!! So selamat meluangkan masa okay!? :)

Poster Rasmi

This Is GMI (Credits To Mohd Abdul Syafiq)



Pasangan Paling Hot Di GMI! :)

Hasil Kerja

Walaupun Tak Menang Tapi Kitorang Enjoy! (Kot?)

Design Ni Dapat No.1 Dalam Pertandingan. PIC2 The Best!

Sebahagian Dari Wakil Kelas PIC2

Kononnya Tengah Cari Ilham. :)

Suasana Ketika Pertandingan

Hari Ke-2.

Final Touch-Up (Kononnya!)

Main Cheat! :)

Line-Up (Sepatutnya 4 Orang) ZzZzzZz...

Bella, Aku dan Feer

Wajah Wajah Kekalahan! :)

Ada Cerita Disebalik Kegembiraan Di Wajah.

Wajib Posing Beramai Ramai.

Apek (Boboi), Aku dan Apek (Gegerl)

No comments: