Wednesday 19 December 2012

Finally It's All Over

Alhamdulillah. Akhirnya tahun pertama aku di GMI tamat dengan sempurna. Akhirnya semua perperiksaan aku dah ambik dengan jayanya (jangan harap jawapan yang aku jawab semua nya betul) tapi dalam kegembiraan yang dirasai terdapat satu perasaan yang di kenali sebagai perasaan seram!

Mana tak nya. Takda satu pun subjek aku ambik time final ni aku buat dengan sepenuh konfiden. Ilmu yang ada dalam otak tak lebih 50% pun aku rasa. Pergh! Tak tau la.. Aku rasa aku nya GPA bakal drop dari sebelum nya.

Bagi aku semester 2 ni aku tak pressure diri aku macam semester lepas. Kalau semester lepas semangat aku lain sikit. Naik sem ni, semangat aku dalam keadaan statik je. Takda anjakan paradigma langsung.

Harap harap lepas ni aku akan buat yang terbaik. Tahun ke 2 ni aku akan cuba dapat sekurang-kurangnya 3.++. Dah cuku rasanya aku main main. Umur pun tak serupa perangai. Aku redha je kalau aku repeat mana mana paper semester ni kalau itu la takdir aku. Tapi harap semua ok ok aja.

Selamat bercuti buat semua warga GMI! See you in 3 weeks time! Jaga diri baik baik.
Live, laugh, forgive and forget. Life is too short to be living with regret ...

No comments: