Monday 22 October 2012

Baya!

Assalamualaikum dan selamat pagi!

Arini tak banyak nak citer kat viewers sebab malam semalam adalah hari paling busy pernah berlaku dalam hidup aku. Semalam aku macam biasa. Tido pukul 9, bangun pukul 5 petang then cuci baju, mandi dan makan. Malam nya settle buat 3 report Electronic, pastu men game jap pastu baca nota pasal Photocell sebab itu la topik aku akan present harini.

Oh ya... Baya! Topik aku harini pasal Baya. Kenapa perkataan Baya yang aku mentioned untuk entri aku arini?

Gigi saya putih! Awak? :)

Cerita bermula dengan sorang member sekelas aku di beri gelaran baya. Kalau nak ikut kan nama penuh cantik je. Syafiq Afshaf. Tapi? Kenapa nama panggilan Baya? zZZzzz..

Itu salah satu persoalan. Tapi skang aku terfikir lak nape amongst colleagues aku panggil die Baya. Adekah bentuk fizikal beliau? Hmm.. Wallhualam.

Aku dapat rasa beliau kurang selesa sebenarnya. Tapi life must go on kan? Hahaha!! Layan je la Baya!! Pulak tu yang selalu gurau ngan dia ni takde la hensem mana pun. Nak kata orang yang gurau ngan dia tu kulit putih melepak tak jugak! Siryes! Malas la nak sebut nama sorang sorang. Siapa yang baca entri ni of kos tau la siapa yang aku mention kan! Hahaha!!!

K bai! Peace on earth!! :)

No comments: