Tuesday 23 October 2012

Saya Nak Jadi Model Domino's Pizza Boleh?

Hahaha... Tajuk yang tak boleh blah! Tapi itu la yang berlaku malam semalam. Kisah bermula bila aku tengah tunggu member aku (Mizu/Arif) tengah kemas kemas nak pegi kelas, aku selongkar drawer bilik diorang. (Aku kan ganas, apa de hal? Hahaha!!). So nak mulakan cerita, aku jumpa kupon Domino's Pizza. Banyakkk!! Memang sangat banyak!! Ntah la nak gambarkan dorang ni. Nafsu buaya kot! (Note : Korang akan dapat banyak kupon bila kerap order Domino's Pizza.)

Mula nya aku cakap la kat member aku (Mizu), kalau order pizza mlm ni best gak kan? Tapayah tunggu lama. Dia pun aminkan je.. Dalam kelas programming aku ronda ronda la meja masing masing sambil menunggu geng lain tengah nak prepare buat presentation, aku tengok sorang budak kecik (Memang kitorang panggil dia kecik pun. Hahaha!) tengah belek belek website Domino's Pizza. Pelik.. Aku rasa mcm ada connection pulak dengan plan aku ngan Mizu awal tadi.. Aku cer tanya diorang nak order pizza gak ke? Rupa nya diorang memang dah nak order pizza siap masuk ngan Mizu sekali. Perghh.. Memang awesome la. (Domino's Pizza ni kalau makin banyak order, makin murah. Hee... )

Malam lepas Maghrib, sume kumpul  kat bistro perempuan. Kalau ikut plan sebenar cuma ade 6 orang je (Aku, Mizu, Arif, Kechik, Apek, Aina). Tapi malam tu boleh jadi ramai pulak (10 orang). Pulak tu sepatutnya order waktu petang tu cuma 2 set large dengan 4 set regular je. Tapi malam tu boleh pulak ter-order sampai 10 set regular (10 set/10 orang = 1 set sorang!). Perghh.. Awesome!! Awesome!! 


P/s : So.. Aku nak kongsi gambar je boleh tak? Boleh la plis!! Hihihi.. Nak kongsi pizza memang dah takde la kan! Hahahaha!!

3 comments:

Unknown said...

sgt..sgt..sgt nyemsssssssssssssssssssssssssssssss..hahahahaha..ko dah BAM asz! pttt gemmsssss..hihihi

Aszweezer said...

Apa BAM ya? Alaa.. Aku makan sekotak jak. Bukan nya banyak ney pun. Hahahaha!!!

Anonymous said...

nang nyaman doe?!