Friday 26 October 2012

Meanwhile... In Cheras

First of all, aku nak ucapkan Assalamualaikum dan Selamat Menyambut Hari Raya Kurban.. Dah masuk 2 hari aku x tulis blog. Bukan la malas. Tak.. Aku tak malas. Cuma ada sesuatu perasaan kurang best menghantui diriku. Entah datang dari mana. Mungkin disebabkan aura dan Orb effect negative that shackles on me yang buat aku rasa mcm tu. :(

Semalam, aku dikejutkan oleh berita yang mak aku masuk hospital lagi. Yang tak best nya bila dah hampir senja baru la kakak aku msg gtau berita tu. Aku dah start kurang selesa, mual, loya, toya, dan sebagainya. Bayangkan lah situasi aku sekarang. Aku di tanah semenanjung, famili di laut china selatan.

Itu satu. Lain lagi situasi peribadi aku bila... Hmmm.. Tak payah la aku nak cerita. Nanti orang nampak aku ni nak cerita semua lak hal peribadi aku buat bacaan orang awam kan. Better jangan la..

How i wish...
Sumpah aku dalam situasi yang aku sangat risau akan 2 perkara dalam satu masa. Aku tak senang nak duduk, aku asyik keluar masuk rumah. Kalau kazen aku perasan, mesti diorang annoyed dengan perangai aku malam tadik.. Tapi bila aku berdepan dengan dorang, aku try la act cool, in fact i'm not!

2 things yang berjaya buat aku jadi rasa macam nak gila! 2 things yang aku benar2 sayang, 2 things yang aku tak sanggup kehilangan dalam hidup aku. Tapi aku percaya dengan 2 thing that is Qada' dan Qadar. Dalam 2 things, tak semestinya aku ada dapat serentak. Only time will tell. Tapi aku berharap, semuanya ok2 saja. Insyallah! Amin!

1 comment:

Unknown said...

sabar k asz...doakan kesihatan mak ko sihat k...