Tuesday 23 October 2012

Mintak Maaf Miss! Hari Ini Saya Terpaksa Ponteng Kelas!!

Assalamualaikum! Selamat petang! Dah makan? Aku doakan semua sihat je harini k. Amin. Oh ya.. Tempat korang harini mcm mana? Hujan? Panas? GMI sekarang panas tau. Takut pulak nak keluar. Huhuu...

Petang ni aku dengan segala hormatnya tak turun kelas Programming. Bukan sebab malas, bukan sebab mengantuk! There must be a reason for something that happened kan? Hehehe...

Hari ni aku ponteng sebab nak prepare untuk test paper Math malam ni. Itu pasal la aku skip kelas tanpa diberi kebenaran. Habis tu kalau terus terang kat lecturer cakap taknak pegi kelas korang rasa dia nak lepaskan tak? Of kos la tak! Hee..

Sebenarnya aku dah tau pun soalan yang akan keluar malam ni sebab ada member dari kelas lain dah ambik pun test math tu minggu lepas. Tapi atas alasan aku nak memahami lebih mendalam dalam bab Binomial Expansion ni la yang buat aku mesti paham jugak walaupun nanti aku bakal bawak encik toyol ke kelas. Heee.. SELAMATKAN MASA DEPAN ANDA!! :p










No comments: